Search This Blog

Sunday, September 01, 2013

Merdeka in gaya Vintage serba sederhana

Assalamualaikum,
Salam merdeka yang ke-56!

Tanggal 31 bulan lapan 57 haribulan
Negaraku merdeka.
(Sudirman Hj. Arshad)

Ok, sekarang aku nak pot pet pasal gaya vintage. Nape vintage dan bukan fesyen-fesyen gaya popular yang lain?
Coz, memandangkan aku ni suka gaya cincai… dan old school,
seriously to say korang tak akan kelihatan ditelan zaman.
Nampak awat muda dan comel gitu (kalau kena dengan gaya la).
Boleh diterima tak alasan tu.
 Hehehhe.

Gaya vintage aku tak la macam pereka fesyen dok buat baju untuk model-model tinggi lampai tu semua.
Tapi ini semua lima pasang adalah daripada gaya aku yang sederhana.
Aku ulang semula… gaya vintage yang serba sederhana.
S.E.D.E.R.H.A.N.A…
kata kampungnya, biasa-biasa jek. Yolah, aku bukan suka sangat bila dimakan gaya. Huh,rasa sesak nafas!

So, nilah gaya aku:



p/s: jangan banyak komen tang warna OK. Coz aku memang gila fan-kipas-susah-mati sama warna nude dan lembut-lembut gitu. No color block, please.

End of 2023

 Hai, Apa khabar semua? Lama benar rasanya tidak menjengah blog ini, datang sini pun sebab rindu. Tidak langsung peduli untuk menaip dan ber...