Search This Blog

Wednesday, April 30, 2014

Labour day 2014 and satu Rejab

Assalamualaikum,

Today, aku nak update blog sambil dengar lagu Left of the middle by Natalie Imbruglia. Sebab tu kalau korang perasan aku post benda alah inilah! Banyak tanya pulak.

So kengkawan semua,
Esok adalah Labour day-joget lambak sikit. Ini dipanggil cuti sempurna bagi rakyat Malaysia yang dedikasi setia menjadi pemegang title ‘pekerja’ dan suka makan gaji majikannya. Even majikannya kadang-kadang rasa menyampah tengok muka basi korang hari-hari. Hohohohooo…. Aku cakap orang lain, tapi diri ini sama jugak.

And apa benda yang korang tak patut missed esok?

Satu Rejab!
Uh yeah, sila berpuasa esok yer. Jangan lepaskan peluang rebut opportunity for become closer to Allah. So, aku tak rancang banyak untuk esok sebab aku nak jadi princess di rumah sendiri. Print-chececess la sangat, kena kemas rumah, basuh baju okay. Awak ingat awak tu siapa?

And before aku melangkah jauh, after I do my medical check up on 2nd May… I will go back to  my hometown. Johor, please wait for me dear. Aku nak kira panjang mana rambut Mr Apiz dan kacau Cik Ziqa yang pot-pet tuh.


See you all in next post! Don’t miss me. J

No comments:

Post a Comment

-please share your thoughts here, dude

End of 2023

 Hai, Apa khabar semua? Lama benar rasanya tidak menjengah blog ini, datang sini pun sebab rindu. Tidak langsung peduli untuk menaip dan ber...